2013. április 18., csütörtök

JAJ, DE JÓ A HABOS SÜTEMÉNY! - SAD 15. Kiírás



Voltam olyan szemtelen és megírtam Linyah-nak a 14. SAD kezdetén, hogy bizony nekem lenne egy ötletem, mi is lehetne a következő SAD. témája. Ő pedig nagyon kedvesen átadta nekem a stafétát. Hát így jutott hozzám a 15., már majdnem jubileumi forduló, melynek témája:


Jaj, de jó a habos sütemény!


Mivel kedvencem a tojáshabos sütemény:

 Készítsetek habos süteményt! 

Melynek tetejét díszítheti tejszín vagy tojáshab,
lehet benne a hab, lehet a díszítése pár habcsók, vagy csak habcsók magában.  
Még "ellenségem", a macaron is belefér ebbe a témába!  :-))


Küldjétek el nekem az elkészült művek linkjét és fotóját:

2013. június 1-ig


gionetta@gmail.com  e-mail címre 

Akinek nincs blogja, természetesen azt is szeretettel várom. Ez esetben a képet és receptet várom e-mailben!
Ráhangolódásként a játék mottójául szolgáló csodálatos dal Kis Manyi előadásában:  

 


Örömmel venném, ha csinálnátok kis hírverést az oldalatokon a játéknak!   

Végezetül:

Az eddigi fordulók és témáik:

1. Kiskukta: Díszíts egyszerűen, de nagyszerűen!    
2. Pixie Pie: Téli tortamóka
3. Pici Juci: Gombóc Artúr álma             
4. Gesztenye: Tündér tortácska
5: Tücsök Bogár: Karamell, mert szeretem! 
6. Mandulasarok: Teát vagy kávét
7. Katuci Konyha: Klasszikusok új ruhája                 
8. Reformkori konyha: Díszíts gyümölccsel!
9. Praliné Zsuzsi: A csíkos és a pöttyös a divat!       
10. Flóra: A bennünk rejlő cukrász
11. Trollanyu: Öltöztessétek ünnepi ruhába kedvenceiteket!
12. Éva: Csavard fel...!
13. Teller-cake: Sütinyalóka avagy cake-pops :)
14. Linyah: Face controll!

Szeretettel várom alkotásaitokat! 

28 megjegyzés:

  1. wow, jó téma és júniusig még van időm ötletelni is,hogy mi készüljön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit Orsi, személyesen zsűrizem a művedet, jó? ;-)) Várlak szeretettel!

      Törlés
  2. Jó kis téma, nem fogok habozni! :) Vagy mégis?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Habozz csak nyugodtan az üstjeidben Hankka! És gyere!

      Törlés
  3. Én is keresek valami habosat! :o)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit haboztam, de végül beadtam a derekam, és jövök játszani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell habozni, csak belevágni! Örülök, hogy jössz! :-))

      Törlés
  5. Tuti találok valami habos süteményt, én is nagyon szeretem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Tuti valami nagyon klasszat ötlesz ki! :-))

      Törlés
  6. Az előzőből kimaradtam, de most júniusig biztos kiötlök valami finom habosat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha habos, akkor az már finom! Várom a mesterművedet! :-))

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Ennek örülök! És bevallom bíztam benne/d! ;-D

      Törlés
  8. Ilyen játékokon nem vettem még részt, köszönöm a meghívást. Szerencsére elég hosszú a határidő, - és bár elég ritkán sütök - , addig még süthetek valami habosat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor itt az ideje, mert jó az alkalom Mária! Tudod mi lenne a vicces, ha valami Zepteres- habosat sikerülne készíteni. ;-)) De addig talán akad még egy- két alkalom (ballagás, névnap, születésnap, stb.) amire készül süti. Várlak szeretettel!

      Törlés
  9. Vártam már hogy mi lesz a téma? Nagyon kedvemrevalót találtál ki! Így legalább olyan habosat csinálok amilyet én szeretek hiszen általában mikor így játékokra készülők sütök vagy netalán valami salátát csinálok akkor férjuram éppencsak megkóstolja és rám vár a készült finomság eltüntetése!:-)) Jó távoli az időpont !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Évám, hogy beletaláltam az ízlésedbe! És remélem nem bánod, hogy fel kell áldoznod Magad, a finomság elpusztítása végett! :))

      Törlés
  10. Jövök én is, nem maradhatok ki ebből a játékból! Ugyanis ez a fejlövésem, folyton habcsókot pakolok a sütik tetejére:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor itt a helyed Janka, várlak szeretettel! :-))

      Törlés
  11. Micsoda dal-és témaválasztás egyben! ;-DDD Ha összeszedem magam, remélem elmondhatom a végére: "mogyoró van az ő tetején..." :))) Jövök játszani!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsám! Köszi és roppant nagy kitüntetés, hogy jössz! Kíváncsian várom a csodádat! :-))

      Törlés
  12. De jó témát találtál!Jövök Én is!:-) Bár mostanában igen keveset fordulok elő. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, hogy jössz, Nelli! Mostanában én sem vagyok nagyon gyakran, megértek mindenkit, akinek szűk az ideje. De várlak szeretettel! :-))

      Törlés
  13. Hű, most törhetem a fejem! :D De jönni szeretnék, ha szabad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne szabadna! Sőt majdhogynem kötelező! :-)) Csak bátran, akár több művel is, csak gyere! :-))

      Törlés
  14. Válaszok
    1. Gyere, csak gyere! Már gyűlnek a jó kis habos sütikék! :-))

      Törlés